Stadsvandring

Äntligen hemma i mitt varma hus! Det är j så jävla kallt ute och vi har varit ute och stadsvandrat sen klockan elva imorse tills nu (16.30). Trots de varma kläderna jag valde ut så frös jag ju ändå ihjäl. Som tur var så stannade vi och fikade på ett helt okej ställe där det i alla fall var varmt men sen var vi ute igen och då frös man mer än innan! Hemskt! Själva vandringen och det vi fick lära oss var dock rätt så intressant. Vi fick lära oss om alla de gamla husen och att svenskar levde med kiss och bajs på gatorna... usch (?). Tur att vi h ar det ganska bra nu ändå, eller ganska och ganska jag tycker fan att vi har det jätte bra. Tänk alla som var fattiga förr i tiden då dem bodde sju personer i ett litet rum lika stort som badrummet om ens det. Då hade man ju inte heller någon el heller...
 
Ikväll ska jag dansa också så då måste jag ut i det kalla igen.
 
/M
 
 
Hahah, jag är så kort så jag syns typ inte! Alla långa var bara tvugna att ställa sig längst fram hahhaha.
 
 
Sköna varma hem, lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0