Saknad

Jag känner en saknad men det borde jag inte. Jag menar, visst men vi kan inte forstätta hålla på såhär. Ska vi hålla på så i flera år eller? Vi kommer ju inte kunna träffas förutom typ en gång om året. Ska jag sitta här och må dåligt och sakna dig när jag lika gärna kan gå ut och ha kul? Det känns så meningslöst men å andra sidan så är det ju dig jag tänker på men det känns ju i hjärtat att jag inte kan ha dig nära hos mig. Det hade vart så mycket lättare om bara inget hade hänt men nu hände det ju och nu är det ju konsekvenserna vi får ta. Jag menar vi hörs ju nästan aldrig längre. Saknar du ens mig eller saknar jag dig onödan? Jag vet att vi har pratat om det men det hjälper ju inte.
 
Jag vet inte vad jag vill längre...
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0