Plugg och Breaking Dawn biljetter!

Nu har jag lyckats få en tredjedel av mitt idrottsprojekt gjort! Det är första gången är ute i så god tid! Den ska vara inlämnad på fredag... Normalt så brukar jag börja en eller två dagar innan nåt ska in men det är ju lika bra att få det gjort nu än att sitta och stressa med det sen. Det är ju trots allt ganska svårt.
Syrran gick och hämtade ut biljetterna till andra delen av Breaking Dawn idag så den ska vi gå och kolla på nästa helg! Ser verkligen fram emot det! Jag har ju läst alla böckerna så vi får se om den här delen är lika bra som boken.
 
Nej, nu ska jag sova. Börjar 8.20 imorgon så jag måste åka härifrån 7.20... det suger.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0