9.45

Igår kväll var jag, T och W på förlovningsfest. Det var på en grekisk restaurang så de servades riktigt god mat och mycket annat. Det var nais helt enkelt. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för W har tenta idag, så vi håller tummarna för henne!
 
Jag har precis vaknat och hoppas att det finns någa pannkakor kvar från igår som jag kan mumsa i  mig. Och igår åkte även S för att spela handboll i La och Mexiko. Den lilla jäveln! Önskar verkligen att jag hade kunnat följa med och stötta henne från nära håll men det går inte så jag hejar härifrån! Det kommer gå så bra för henne, inga tvivel på det!!
 
Nä, asså mycket har hänt nu sista tiden. L och A har gjort slut och båda är ju mina kompisar. Är det fel om jag  umgås med A fastän L är en av mina bästa vänner? Jag menar ´jag ska ju kunna få vara med vem jag vill och så länge vi bara är kompisar så ser jag inget problem med det men sen förstår jag om L skulle bli lite irriterad eftersom att det är hennes x....(?) Eller?
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0