Vänner

Vad fan är vänner egentligen? Ena sekunden har man dem den andra sekunden har man förlorat dem. Jag är seriöst helt utfryst av mina och ingen av dem bryr sig ens. Heeelt forever ALONE! Ibland önskar jag till och med att jag råkar ut för något så att dem äntligen kan bry sig lite men inte ens då kommer dem att vrida huvudet. Jag klarar mig ändå! Jag behöver ingen om det ändå ska vara så att jag mår skit av det. 

Det finns en tjej som alltid varit hela livet vid min sida, saknar henne så mycket! vi träffas ju inte så ofta längre eftersom att båda har så jävla mycket plugg men snart är det påsklooov då kör vi hårt! 

Filakia!!

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi har inte slutat bry oss! Vi saknar dig, måste ses snart! Puss

2012-04-04 @ 07:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0