Krönika

Jag förstår mig verkligen inte på krönikor! Vi håller på och skriver en nu och den ska vara inne på Torsdag! Får lite små panik när jag tänker på det men det blir nog bra tillslut. Jag tänkte att min skulle handla om förbjuden kärlek men det var liiite svårare än vad jag trodde. Blev så uttråkade att jag till och med började skriva en novell om förbjuden kärlek... Fokusen ligger på topp!

Mamma erbjöd att skjutsa mig till skolan idag, hon är så söt! Och på torsdag åker hon till Grekland tillsammans med pappa. Är verkligen avundsjuk! Men det gör faktiskt inte så jätte mycket för vi får ta hand om vovven! Min lilla bebis har ju blivit stor nu så det blir en utmaning den kommer jag nog klara perfekt!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0