Soffan





Tja sötnosar!
Allt bra? själv är det grymt just nu. Igår gjorde jag klart min sista inlämningsuppgify så nu har jag inga läxor kvar den här veckan så det är bara att sitta hemma och ta det lugnt framför teven :D
Sitter och övar inför idol på lördag. Har inte en chans att gå vidare men det är en kul sak att uppleva med kompisarna :) stå i kö i fem timmar och sen vänta inomhus i 100 timmar. Nej men det ska faktiskt bli kul :) Även om jag inte går vidare!

Jag fattar inte att matte-nationella gick så dåligt :( det var verkligen svårt och tillochmed min killkompis som är bäst i matte tyckte det var svårt. Whatever... livet går vidare! (a)

NU: Mot rummet!! (måste verkligen städa :s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0